მეოთხე მოდულის აქტივობები იყო ძალიან საინტერესო.ამ მოდულის ფარგლებში უფრო დეტალურად ვისწავლე პრეზენტაციის მომზადება.განვიხილეთ პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკა.
ამ მოდულმა გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა ჩემს როლზე სასწავლო ღონისძიებების დაგეგმვის პროცესში. ვნახეთ ინტელის პროექტებით სწავლების პრეზენტაციები.გავეცანით სახელმძღვანელოს დათოს ბლოგზე.ასევე გავეცანით ინტელის ძირითად კურსს,როგორ შეიძლება ეფექტურად გამოვიყენოთ ტექნლოგიები მოსწავლეთა სწავლის შესაფასებლად.დავსახეთ მიზნები მომავალ მოდულებზე განსახორციელებლად.შევქმენით საქაღალდეები,რომელშიც განვათავსეთ 6 ფაილი და თითოეულს დავარქვით სახელები თემატურად. გავეცანით ძირითად აქტივობებს:21–ე საუკუნის უნარ–ჩვევების გამოყენებაზე საკუთარ პროექტებში. მე–2. როგორ მოვახდენთ საპროექტო იდეების გენერირებას.და მე–3 ბლოგის შექმნა და რეფლექსიის განთავსება ბლოგზე მოდულების მიხედვით.
ამ ტრენინგზე ბევრ საჭირო მასალას გავეცანით.როგორ შევარჩიოთ პროექტისთვის თემატიკა და როგორ უნდა ეფუძნებოდეს იგი საგნობრივ სტანდარტებს. გავეცანით 21–ე საუკუნის უნარ–ჩვევებს. აღნიშნული მოდული დამეხმარა მესწავლა თუ როგორ შეუწყობს ხელს სასწავლო პროცესს მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები, ზოგადი კითხვები და შინაარსობრივი კითხვები. როგორ დავგეგმო მოსწავლეზე ორიენტირებული მიმდინრე შეფასება?
ჩემო ჭკვიანო, ჩემო იმედო,სულ მაღლა და მაღლა... წარმატებები
ReplyDeleteმადლობა ჩემო ნესტან,შენც იგივეს გისურვებ...წარმატებები ასევე!
Delete