მეორე მოდულის რეფლექსია
ამ ტრენინგზე ბევრ საჭირო მასალას გავეცანით.როგორ შევარჩიოთ პროექტისთვის თემატიკა და როგორ უნდა ეფუძნებოდეს იგი საგნობრივ სტანდარტებს. გავეცანით 21–ე საუკუნის უნარ–ჩვევებს.
აღნიშნული მოდული დამეხმარა მესწავლა თუ როგორ შეუწყობს ხელს სასწავლო პროცესს მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები, ზოგადი კითხვები და შინაარსობრივი კითხვები. როგორ დავგეგმო მოსწავლეზე ორიენტირებული მიმდინრე შეფასება?
აღნიშნული მოდული დამეხმარა მესწავლა თუ როგორ შეუწყობს ხელს სასწავლო პროცესს მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები, ზოგადი კითხვები და შინაარსობრივი კითხვები. როგორ დავგეგმო მოსწავლეზე ორიენტირებული მიმდინრე შეფასება?
გეთანხმებით, შინაარსობრივად ძალიან საინტერესო მოდული იყო
ReplyDeleteმადლობა თეა!
Deleteძალიან საინტერესოა შინაარსობრივად.
ReplyDeleteმადლობა თეა!
Deleteვიცი ცოდნას გამოიყენებ ნაყოფიერად. მახრს გიჭერ და "გბალიშიკობ" :))
ReplyDeleteმადლობა რუსო,მეც "გბალეშიკობ"! <3
Deleteდიახ, თქვენ სწორად აღნიშნეთ, მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები ხელს უწყობს სასწავლო პროცესს
ReplyDeleteმადლობა.
Delete